fredag 7 maj 2010

7 Maj 2010

Idag har jag i princip sovit hela dagen...Eller ja legat i sängen i alla fall...Vakna vid 2 tiden med migrän...Bläää...Tog mig upp vid 14 tiden och duscha för att sen möta upp Katarina och gå på födelsedags fika hos Danni...Magnus och Gina kom dit och överaska Danni oxå...Weee...Med mig hjälp...*stolt*...he he he...Träffa en gammal kompis där oxå...Var några år sen jag såg han sist...Fick sen sällska av han och Saras kille upp till stan...Var trevligt att prata lite med han...
Annars har jag mest varit hemma...
T fick komma hem från sjukan i dag...Skönt...Han verkar ganska pigg med tanke på allt...Reta han lite angående att han fått ta EKG och jag vet hur klistriga EKG plattorna är och han är ju något hårig på bröstet...aj aj aj...Ha ha ha...
nu sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar