onsdag 19 maj 2010

19 Maj 2010

Liiite senare...
Idag har jag verkligen gjort så lite som möjligt...Gick upp vid 11 tiden och käka lite frukost och kola på TV..Sen gick jag och la mig och sov...Vilket inte var så konstigt med tanke på att det regna och åska ute...Regniga dagar brukar ju vara "Malin sovdagar" så att säga...Kände att jag hade lite halv ont i huvudet så jag låg kvar och sov...Gick upp runt 16 tiden och kände att det kanske var dags att göra lite mat...Blev dock bara tinade köttbullar...Har ingen matlust direkt just nu...
Skulle vari Melindo vakt idag egentligen men lille Melindo är sjuk...Stackars liten...Så... i morrn åker jag nog till Klocket och busar lite med henne...Kanske hon blir lite glad i alla fall...Ska nog försöka hinna till banken och fixa kontoutdrag oxå...Men vi får se när jag vaknar i morrn...
I går och i dag har det varit helt otroligt varm ute...Nästan så man blir chockad när man går ut...Jag sitter ju hemma med ylle strumpor, långbyxor och en filt om mig och fryser och sen är det jätte varmt ute...Ordentlig kontrast vill jag mena...
Annars har jag inte gjort så mycket idag...Fick en knäpp så jag krusade håret eller våfflade som andra kallar det...Tog mig 45 min att fixa det...Nästa gång blir det nog korkskruv lockar....he he he ...Ska bli intressant att se hur det blir...
nu ska jag fortsätta se House sen sova...Är konstigt nog helt slut....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar