torsdag 20 maj 2010

20 Maj 2010

Helt sjukt fin vårdag i Norrköping....Varit runt 25 grader varmt och sol...
Idag vakna jag vid 6 tiden av att det var så ljust ute...Trodde först inte att klockan var så tidigt...Men gick upp och åt en lugn och skön frukost och sen gick jag och la mig igen...Sov till 12 då jag bara gick upp och satt på mig kläderna och gick mot stan för att göra ärenden på banken...Satt där i 1 timme för att ändå inte få nåt gjort...*suck*...Sen åkte jag till Klocket och hälsade på Ido och Melindo...Lekte en del med Melindo och lärde henne lite nyss...Hihihi...Var kvar hos Ida till 16 tiden...Åkte då in till stan och mötte upp Nathalie och sola lite...Sen satt vi på Lindhals och fika...Efter det så gick vi en sväng på stan som sluta i att vi satt mellan Linden och Domino under 1 timme och snacka en massa skit...Sen var klockan redan 20 så det var bara att gå hem och göra kvälls mat och duscha...Ska på nåt tråkigt möte med Arbetsförmedlingen i morrn...*pust*...Sen kanske jag åker till Ida och hjälper henne lite...Hon har blivit sjuk så tänkte ta han dom Melindo så hon kunde vila...Men vi får se hur det blir...
Nä nu är jag trött och ska sova....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar