fredag 21 maj 2010

21 Maj 2010

Då var det Fredag igen...Fattar inte att veckan gick så snabbt...Och ändå har jag inte gjort speciellt mycket tycker jag...Så skönt att vädret blivit så fint...Är ju praktiskt taget sommar nu...Har känt mig ovanligt glad idag...I övrigt hade jag möte på Arbetsförmedlingen idag...Så nu så kommer jag ha praktik eller arbetsträning på Samhall...*suck*...Kommer antagligen få vara på Vitamex eller Cloetta...Blir väl skönt att ha nåt att göra men jag känner mig så fel placerad...Men men vad gör man...Fick sen veta att jag har rätt till så kallade lönebidrag så jag behöver bara hitta en arbetsgivare som är villig att anställa mig och sen går Arbetsförmedlingen in och betalar en del ...
Imorrn kanske det blir Stockholm igen...Få se om jag kan pigga upp T lite...han verkar en aning nere...
Nu fick jag en överasknings besök av Ulrika...Kul...Sen blir det The Mentalist tills jag somnar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar