söndag 23 maj 2010

23 Maj 2010

Hipp hipp hurra!!
Körkort i 2 år så nu är prövo tiden slut och jag kan köra hur galet om hellst...Eller ja kanske inte...I helgen var jag ju Stockholm igen...Hade faktiskt en väldigt mysigt dygn med T...Kände å otroligt skönt att bara få vara nära honom och krama honom...Och sen att få sova och ha honom där bakom mig...Sååååå mysigt....Kändes som jag inte kunde få nog av hans närhet...Skum känsla det där....Speciellt med tanke på att jag inte äns gillar att kramas...Men men,,,I dag har vi inte gjort ett skit i princip jag låg och sov och T " möblera om" rummet som han så fint kalar det...Vi andra kallar det" bombnedslag"...men men...
Det var inge vidare bra vädet ute men jag gilla det så länge jag var inne...Det vräkte ner regn och det åksade...Sååååå underbart att bara ligga i sängen med en filt över och ah ett fönster öppet och man bara hör regnet ösa ner utanför.....Får gås hud av att bara tänka på det....
Så medans T "möblera om" så låg jag och njöt av regnet i sängen under en filt...*mmmyyyysss*
Sen kom han in och väckte mig och sa att vi skulle se film men först blev det Pizza....weeee.....
Kom hem och käka lite snabbt och se satt vi oss i soffan jätte mysigt och kolla på en skit bra film... "Edge Of Darkness" Verkligen värd att se....
Sen var det ju bara att packa det sista och åka hem igen...Den här hemresan var inte riktgit som dom andra....Cheffören kunde inte riktigt hålla sig på en fil utan vingla ut i den andra filen hela tiden...Vilket kan gå bra så länge alla bilar går åt samma höll...Tror det hade kunnat gå mycket värre och det fanns möte på vägen hela tiden...
Jag blev riktigt rädd och sen när jag gick av så sa jag till cheffören att han kan ju hålla sig i en fil och inte vingla omkring så där...Sen tänkte jag om det går att skriva att Swebus och säga till om det här...För nästa gång kan det ju gå mycket värre....
nu blir det att sova och mysa med katterna....

1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag beklagar att din resa inte blev som du hade tänkt dig. Självklart ska det inte var så här. Som resnär ska du känna dig säker på våra bussar. Jag vore tacksam om du kunde maila mig ditt biljettnummer.

    Med vänlig hälsning
    Swebus
    Hanny Olsen

    SvaraRadera