måndag 24 maj 2010

24 Maj 2010

Då var det Måndag igen...Förstår inte att dagarna går så fort när jag ändå inte gör något vettigt...Idag träffa jag Sara...Vi var och fixa hennes naglar...Sen gick vi till Paus och käka och sen hem till henne och åt paj...Innan vi gick hem till Sara var vi förbi butiken Lush...Fick många bra råd om saker och sen fick jag en hand massage....Hon i butiken visade ett skit bra brun utan sol...När man smörjer in sig blir man inte så där konstigt gul utan mer ny solbränd röd...Den måste jag verkligen ha...Eller alltså den dagen jag har råd rättare sagt...*suck*...
Hemma hos Sara satt vi i några timmar och snacka skit och titta på bilder...Vid 18 tiden gick jag hem och ramla i sängen och sov i ca 2 timmar...*pust*..Jag måste verkligen komma på nåt sätt att få mer energi...
Kvällen i övrigt kommer nog inne hålla lite katt kamning, fick nämligen låna en jätte bra kam från Sara...Furmitater hette den visst...he he he...Sen TV så klar...



Saras naglar, nästan att man blir lite avis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar