tisdag 25 maj 2010

25 Maj 2010

Regn och åter regn...
Ja som ni kanske förstår så har det regnat i dag...Och det har verkligen regnat HELA dagen...Tror inte det varit uppehålla alls...eller jag vet inte riktigt jag har nämligen dom vanligt sovit större delen av dagen...Brukar ju oftast bli så...regnar det ute så finner man mig i sängen...För det mesta så får jag ju migrän när det regnar ute...Så ganska naturligt att jag stannar i sängen hela dagen...
Men idag har jag oxå stadat lite...Har damsugit upp alla katthår som jag lyckades få bort på dom korta 5 min när jag försökte kamma Pixi...Sen laga jag lite kyckling eller ja ugnen laga den åt mig...Så duschade jag och tvätta kattlådan och badrummet oxå....Gillar inte att duscha i ett skitigt badrum...Sen blev det att renbädda sängen för det finns ju inge skönare än att krypa ner i en renbäddad säng.....Myyyyys...Nu blir det en film och en kopp varm choklad....mums mums....

Min gammel nya pålakan sätt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar