onsdag 26 maj 2010

26 Maj 2010

Det blev en lång dag idag...Först kunde jag inte ta den sovmorgonen som jag tänkt mig...Vakna vid 9 tiden med jätte ont i ryggen...Beror nog på min knasiga drömmar om julafton i natt och sjöjungfruar...he he he...Sen upp och till möte med en sjukgymnast som jag ska börja träffa i höst...Ska börja träna Qi Gong...Eller hur det stavas...
Sen hem en snabbis och pusta ut och försöka sortera all information jag fick...Sen iväg till kuratorn och prata lite...Känner lite att hon är inne på att min värk i kroppen beror på att jag haft en taskig uppväxt..Vilket i vissas ögon kanske stämmer men jag mådde inte dåligt av min uppväxt...Jag mår dåligt i dag av att folk påpekar saker om mig som dom tycker är konstiga eller onormala och att dom anser att jag har haft en dålig uppväxt...Så det är det jag vill ha någon att prata med...Bara få ut allt man känner inom sig som man funderar på i livet... Jag vill inte bli stämplad att vara "psykosomatiskt sjuk"...Det är bara nedvärderande enligt min mening...
Och återigen hem och pusta ut...För att sen möta upp Sara och sen senare Ulrika för en tjejkväll tillsammans...*myyyysss*...Vi satt och prata och åt paj och sen såg vi en film som heter "The Notbook"...Den var helt ok...Rekommenderas..
Var inte hemma fören vid 23 tiden...Så det blev en fullspäckad dag verkligen...
Nu är jag skapligt trött så blir nog sängen och massa mys med katterna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar