torsdag 27 maj 2010

27 Maj 2010

Har jag nånsin nämnt att jag har en smått halv galen syster?? ...Att hon har en hel galen dotter antar jag alla har förstått...Men det kommer ju nånstans..Och tror det mesta kommer från Ida...
Ida som vet att jag sover länge på morgonen messar mig kl 9 och frågar om vi kan gå på stan...Vilket jag gick med på...Tänkte lite kvalitetstid med Melindo är ju alltid roligt..Då var jag helt omedveten om att det tydligen var nån sorts marknads dag på stan i dag..*pust*...
Jag var först och lämna in lite papper och sen förbi mitt gamla jobb På Generalen...Prata med Chefen där om att jag gärna jobbar i sommar...Sluta med att jag ska jobba 2 nätter nästa vecka...weee....Sen mötte jag upp Ida och Melindo...När vi kom till stan och jag insåg mängden av folk hoppades jag Ida som jag har ärvt mammas gener att inte gilla att gå på stan när det är mycket folk...Utan man gör det man ska sen går man hem...Men NEJ!!!...Efter 3 timmar hade jag ont i fötterna och ville bara hem...Men inte Ida...Hon ville gå mer MED GLÄDJE!!!...Jag börjar undra om hon verkligen är min syster...Majoriteten av min familj gillar inte mycket folk...Men med många om och men och bokstavligt drog Ida hem till mig så jag fick byta skor så tog vi åter igen ett varv på stan...Hade ju ioförsej lite roligt med Melindo när hon fick gå ALLDELES själv inne på New Yorker...Hon tyckte det var JÄTTE roligt...Och sprang och gömde sig bakom kläderna så Ida inte hitta henne...he he he...Gissa om jag har massa mer hyss att lära henne...
Nu är klockan lite över 19 och jag ska äta en macka och sen blir det TV tills jag somnar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar