fredag 28 maj 2010

28 Maj 2010

Gaaahhh man blir ju idiot på myndigheter eller vad man ska kalla dom...I Norrköping bör/måste man vara med i en sorts "bank" där dom samlat alla Undersköterskor som är vikarier inom äldrevården och barnomsorgen inom Norrköpings kommun...Så att man ska få jobba inom Norrköpings kommun...För att få vara med i denna "bank" så måste man vara undersköterska och tydligen uppehålla en massa andra regler...Vilket jag känner är lite halv läskigt...Dom har ju kolla på var du jobbar, hur mycket du jobbar, OM du mot förmodan säger nej till jobb och diverse andra saker...
Idag fick jag reda på att jag inte har skött någon av deras regler så dom har avstängt mig...Vilket resulterar i att jag inte nu får jobba inom Norrköpings kommun...*suck*...Sen har dom tydligen ändrat en del regler så nu mera så måste man söka om att få vara vikarie inom ett specifikt område...Dom kommer alltså lägga ut vissa ställen där dom kan vara nyfikna på att ha vikarier...Så får alla vikarier som inte har något fast ställe där dom är vikarie på slåss om dom platserna...Som om det inte är svårt nog att få jobb??...
nu blir det mat sen ska jag se skräck film med katterna....myyyys

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar