lördag 1 maj 2010

26 April 2010

Dag 3
Vaknade vid 6 tiden men låg och halvsov till 7...Då gick T mamma ner och käka frukost medans jag och T drog oss i typ 30 min till...Efter frukosten gick vi tillbax till rummet och tig det lite lugnt ett tag...Sen ner till polen och bada...Tog ett tag innan jag kom i...hihihi....Vi fick sällskap av en liten söt kissa ...
Jag och T gick sen upp och bytta kläder och sen mötte upp han mamma och gick på en shopping runda....Hitta 2 väskor som jag ville ha men tyckte dom var lite väl dyra så strunta i att köpa dom...Gick sen vidare och åt lite lunch...Blev hamburgare....Sen medans T i och hans mamma gick ner på stranden så gick jag upp och vila en stund...Mötte sedan upp dom...
På kvällen gick jag och T ensamma och shoppade lite...sluta med att en söt liten svart Fendi väska, Pachmina shal och en söt klänning följde med tillbax...*ler'*...
Sen blev det kvälls middag och sen sova....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar