lördag 1 maj 2010

27 April 2010

Dag 4
Vaknade vid 6,30 tiden...Usch usch...Låg kvar i sängen med världens ryggvärk till 8...Sen gick T och jag och käka frukost...Sen bar det i väg till stranden ett tag...Dock blev det jätte molnigt så vi tog en JÄTTE lååång promenad mot huvudgatorna i Hamamet...Vi gick nog mer än 5 km....Jag min klant snubbla och skavde upp min häl...Skinnet var borta från ca 1 cm i diameter stort område på hälen och det gjorde sjukt ont...
Blev ihop plåstrad av ett par på restaurangen vi åt på och sen leta vi upp några skor till mig...
VI hade tänkt gå till centrala Hamamet som hette Medina...Men vi trodde vi hade gått helt fel...Vilket vi senare fick veta att vi inte hade gjort...he he he...Vi tog i alla fall en taxi tillbax till hotellet...Väl tillbax gick vi ner till stranden ett tag och sen upp till rummet och slöa i 1,5 timme innan det var dags för kvälls buffé...Sen tillbax till rummet och tog en skön dusch...Helt otroligt Malin har nu varit vaken från 6,30 till 21...he he he....

Min stackars fot



Stranden utanför hotellet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar