lördag 1 maj 2010

28 April 2010

Dag 5
Vaknade som vanligt vid 6 tiden men vände mig bara om och somnade om till 8...Gick upp och fixade mig och sen blev det frukost...VI gick sen ner till starnden och mötte upp T mamma....Stannade bara 30 min typ....Solen var verkligen brännande men det var samtidigt inte speciellt varmt....Det fläcktar en del och på förmiddagen brukar det inte vara så varmt... Natten innan var det riktigt kallt eller så hade jag värmefrossa....Trodde jag skulle frysa i hjäl...
Jag och T gick upp på rummet och lata oss och kolla på TV..Känns lite som T redan är trött på att ha semester...he he he
Vid 12 tiden så åkte vi till centrala Hamamet...Medina hette det och bestod av en gammal borg med en sorts marknad inuti..Dom var som gamar på än...Men Malin gick därifrån med en Dolce Gabbana väska...*ler*...Och lite saker till mamma, Ida och Johanna....Sen gick vi och käka lite och tittade runt lite....Åkte tillbax vid 14,30 tiden...T mamma gick direkt ner till stranden medans jag och T var på rummet en stund...Sen gick vi ner och bada en stund i polen och sedan vidare till stranden...Efter det gick vi upp och bytte om och gick ut och shoppa lite...Hitta en söt sak till Melindo...*ler*...Och lite små plock till Mamma Ida och Johanna...
Sen var det kvälls buffé och sängen för min del...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar