lördag 1 maj 2010

29 April 2010

Dag 6
Då var det näst sista dagen här nere...Skönt på sätt och vis...Längtar hem till mina katter...Och alla galna samtal med Ida och Melindo....
Idag vaknade jag som vanligt vid 6 tiden men låg kvar och halvsov till 8,30 tiden...DÅ var det dags för frukost och sen ner till stranden ett tag...Gick sen upp på rummet och vila några tillar...Sen våran vanligt lunch utanför hotellet....Sen ville T upp och vila medans hans mamma ville shoppa...Så jag följde med hans mamma....*ler*...Gick runt i 3 olika butiker och hittade bla ett jätte fint silver armband som jag ville ha...Få se om jag kan flörta till mig det från T senare...he he he...Jag och T mamma gick tillbax till rummet och hämta T för att sen gå ut och ta en glass...
Gick tillbax till rummet och vänta på att klockan skulle bli 19 så vi kunde käka kväll buffé och sen sova för min del...Är sååå sjukt trött och längtar hem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar