söndag 30 maj 2010

30 Maj 2010

Grattis Ulrika 22 år
I dag har det varit strålande fint väder och ganska varmt och skönt MEN lilla jag har sovit större delen av dagen...Vet inte vad det varit men har varit sååå sjukt trött i dag...Valde till och med att inte prata med T för att jag ville sova...Och så sällan som vi verkligen pratar med varandra så vill jag inte missa dom tillfällena som vi gör det...Kanske är så när vi bor så långt från varandra och inte ses så ofta att man hittar annat i livet man gör så blir det att man inte har så mycket tid att verkligen prata...För bara för att man ringer varandra varje dag så pratar man inte direkt med varandra...Speciellt inte efter att man känt varandra en längre tid...
I övrigt har jag ju som sagt sovit så det har inte hänt så mycket...Har knappt inte äns pratat med Ida idag...Eller jo en gång...Det är ju obligatoriskt..Vi det här laget i alla fall...
Imorrn blir det möte och sen jobb!!! weee...Ska bli kul att få börja jobba igen...Hoppas bara jag orkar med det...Vore ju skönt att kunna jobba några nätter eller 8 nätter i månaden och sen klara min fin fint...
nu blir det lite mer TV sen sängen...

1 kommentar: