lördag 12 juni 2010

12 Juni 2010

Skulle vara en av de lyckligaste dagen i livet..Våran förlovnigsdag....Men inte...Allt blev bara fel...Och det gör så ont i mig.........

För 3 år sen var jag och några och bada i en liten sjö... Plötsligt landade ett flygplan på vattnet och jag tyckte det var jätte spännande... Jag simma ut en bit för att se den bättre... Men jag nådde inte botten så jag splattrade där ute på vattnet och såg ut som jag höll på att drunkna...T kom till min räddning...Eftersom han nådde ner till botten så kunde jag hålla i han och se planet...Den där känslan som kom när man han var så nära gjorde mig helt yr i huvudet....Och jag vill inte att han nånsin skulle släppa mig...Och det gjord han inte...Vi kysstes där i vattnet...Var hel otroligt underbart....Sen åkte vi hem till mig och torka ....Satt på en film och prata lite...T krama om mig och titta mig i ögonen och sa "Tycker om dig kan det vara vi nu"....Jag höll med han...Tycket det verkade vettigt....Sen den dagen ansåg jag att det var han och jag... Även om vi inte haft det lätt alla gånger....Och att vi båda varit så trötta på varandra att vi bara vill be som ena dra åt helvete...
Men den 12 Juni 2007 Var den dagen jag gav dig mitt hjärta...Och jag trodde du gav mig ditt...

Din föralltid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar