onsdag 16 juni 2010

16 Juni 2010

Pappa 60 år...






Idag var det soligt och fint...I princip som en normal sommar dag ska vara...Var på VC på förmiddagen och sen lämna lite papper på Arbetsförmedlingen...Efter det gick jag hem och vänta på att Sara skulle plugga klart så vi kunde ses lite...Följde med henne och fixa en nagel som hade gått av...Och nej hon är ingen sån där som gråter över en brusten nagel...he he he...
Sen efter det så åkte jag och Sara med Johanna och Boll ner till Ringarum till pappas grav...Han skulle ha fyllt 60 år idag...
Jobbiga att jag känner ansvar att jag MÅSTE vara den bra dottern som åker och lägger blommor på graven och sånt....Men jag KÄNNER inget för det...Jag känner ingen sorg, saknad eller nåt emot honom...Han var bara någon som fanns och sen dog...Är det normalt eller???...Jag känner mig i alla fall konstig...Eller omgivningen får mig att känna mig konstig eftersom jag inte reagerar "som man ska"...Men men...
Idag är en jobbig dag oxå...Jag vet att mitt ex antagligen är i stan och jag både vill och inte vill träffa honom...Usch...Varför ska allt vara så svårt...Ibland önska jag att man bara kan trycka på en knapp och stänga av saker man känner... nu har jag verkligen inge mer vettiga att skriva så det blir det tv...Sen sova....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar