torsdag 17 juni 2010

17 Juni 2010

Nu är klockan 01,19 så de är ju den 17 Juni nu...T ringde vid 22 tiden och fråga om jag hänger med upp till Stockholm för att plocka ihop alla mina saker här uppe...Så han hämta upp mig vid 22,30 och så bar det väg upp mot Stockholm...Han var ju inte direkt tyst på vägen upp så det var ju aldrig så där "awkward silens" direkt...Han prata och tjoa och sjöng som han alltid brukar göra...Så där som om allt bara var som vanligt...Jag kände hur jag mer och mer blev kall och när jag sa något så lät det mer som en spydig kommentar än ett svar på det han frågade...Usch usch... Alla dom där frågorna som snurrat i mitt huvud...Jag ville så gärna fråga dom men inget kom ut...Dumt var ju det när vi hade ca 2 timmar emsamtid i en bil...Vart kunde han ta vägen liksom..Men jag kunde inte...Utan dom kom när vi kommit hem till han och sagt god natt...
To be continued

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar