torsdag 17 juni 2010

17 Juni 2010

*pust*...Så var man äntligen hemma igen...För ovanlighetens skull så åkte jag tåg hem...Och visserligen så tar det längre tid att ta bussen ...MEN...Att åka igenom tunnlarna med tåget gör så fruktansvärt ont i öronen...Så tror jag tar bussen OM jag nu åker till Stockholm igen...Vilket just nu inte är speciellt troligt att jag gör någe mer...*snyft*...Känns väldigt jobbigt att allt bara är över...Känner mig så tom...Som att något fattas...Vilket det ioförsej gör...Vet inte vad T känner för mig längre...Han vill inte prata om det för han vill bara glömma mig och allt vi haft och gå vidare med sitt liv...Eller det är den uppfattningen av hans tystnad jag fått...Vet så väl att han mår dåligt och jag önskar jag var det som gjorde att han mår bra...Men jag verkar bara dra ner han mer...
Tror inte man ska må dåligt själv om man ska ha mig i sitt liv...För jag är ingen solstråle som får rummet att skina upp när jag kommer in...Jag är den där tysta som man inte märker eller som man kan fundera ihjäl sig över vad jag egentligen tänker...Jag är helt enkelt långt ifrån "som alla andra är"...Eller vad jag hört andra säga om mig i alla fall...
nu får jag nog ge mig...Buu sitter och tjatar att jag ska gosa med han...Så gör jag inte det typ NU så har han gosat sönder både min mat och dator och klöst soffan...ALLT på en gång...he he he

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar