fredag 18 juni 2010

18 Juni 2010

Jahopp....Dagen började ju bra i alla fall...Jag vaknade först vid 9 tiden och gick upp och "boka" Ida och MElindo...Sen gick jag och la mig igen för att sen inse att klockan var 11 helt plötsligt...Så då blev det fart på mig och att fixa mig och alla papper Arbersförmedlingen skulle ha...Sen skulle jag bara köpa buss kort vilket oxå strula...*suck*....När jag väl efter måna om och men kom och träffade upp Ida och MElindo så ringer T...Ja T mitt kära ex...Som alla vet inte alltid kommermed dom bästa nyheterna...Vilket det inte var den här gången heller...
Alltså kag jag fattat inte hur en persom kan svänga som han gör i humöret utan att gå på något...För i går kväll så ringde han när jag hade kommit hem och ville bara säga god natt och att han var glad att jag varituppe hos han och hjälpt till lite med saker...Så som att diska för det avskyr han....Och sen i dag då...DÅ ringer han och skriker och anklagar mig för att ha struligt hans körkort och kontokotr.???...Vad faaaan ska jag ha med dom till??....Vem skulle va ra så jävla dum och ta en sån sak som man kan bli träffad av...Och jag tycker om T fortfarande...Och jag har inge orka att planera och genomföra någon hämtaktion mot honom...Det är inte värld det...Jag är ju trots allt snart 27 år gammal...Visst att hämnas är sjukt underbart skönt men då ska man ju var tillräckligt stark för att kunna ta konsekvenserna ozå....Och det är inte många som kan ta det....
I övrigt har jag bara lite lekat med Melindo idag...Har känt mig så ledsen och ner tryckt igen så jag ville bara hem och dra täcket över huvudet...Men lova Ida att blogga lite för nu ska jag fort sätta sova...

1 kommentar:

  1. kom inte o säg att ja inte varnade dig för thomas...jag gör inte sånt utan anledning. ville ge dig en tjans. Tyvärr så blir han inte bättre med tiden...hoppas du kan komma ifrån han.
    mvh jolina

    SvaraRadera