lördag 19 juni 2010

19 Juni 2010

Jaha så var det Lördag igen då...Faan vad veckorna går fort nu för tiden...Halva Juni har ju redan förflutit..Nästa vecka är det redan midsommar...Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva..
Idag har jag inte gjort ett skit...Låg kvar i sängen typ hela dagen och krama katterna...Känner mig så tom just nu...Hoppas jag kommer känna mig bättre snart...Vill ju kunna njuta lite av sommaren efter den sjukt vintriga vinter vi haft...
Varför kan inte sommaren vara så där härligt underbar som den var när man var liten??...Det hände ju alltid något speciellt då..man kännde sig lätt och bekymmerslös....Men inte nu längre...Nu har man sjukt mycke press på sig om allt...Man kan liksom inte njuta längre...Inte konstigt att många har deprissioner på sommaren...Där ser man det blev några rader på detta inlägg i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar