måndag 21 juni 2010

21 Juni 2010

Sommarsolstånd...
Idag var min första dag på praktiken OCH årets längsta dag...Sommarsolståndet...Så från och med i morrn så blir dagarna bara kortare...Men enligt SMHI ska det bli varmare ialla fall...
Ja så var det praktiken då...GAAAHHH....Det är sååå tråkigt...Jag ska sitta eller stå och stapla choklad i kartånger eller vika kartongerna hela dagarna i 3 månader...Och inte får jag lön heller... Jag är måttligt missnöjd...
I övrigt har jag umgåtts med Melindo idag en stund...Ida var åter igen hos tandläkaren...Hon bor ju praktist taget där...Men ialla fall...Under den här halvåret jag har varit Melindo vakt hos tandläkaren så har jag lärt Melndo säga "knapp" eller "app" som hon säger...Och i dag börja hon säga "blomma" oxå...Eller "B" "omm" som hon säger...Som sagt har ju BARA tagit 6 månader...Undrar hur lång tid det ska ta att lära henne andra ord??...
Nu vill inte min rygg att jag sitter vid datorn längre...Så det blir soffan, täcke och TV så klart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar