tisdag 22 juni 2010

22 Juni 2010

Alltså jag har egentligen inget att skriva...Men jag har ett lite beroende att alltid skriva några rader på min blogg varje dag...Så alla inläggen jag skriver är ju inte alltid speciellt intressanta...Men jag hoppas några är det....Så ni som läser inte tycker jag har värsta tråk bloggen...He he he...
Idag var det andra dagen på Praktiken...Den var lite bättre...Även om jag fick sjukt ont i ryggen...De första 2 timmarna satt jag och slöa och plocka i godis i lådor...Tiden gick mycket sakta...Men sen kom den andra tjejen som oxå har praktik så då hade jag nån att prata med...Så dom sista 2 timmarna gick mycket fortare...Sen fick jag skjuts hem av henne oxå...Mycket snäll men MYCKET pratig person...Tänkte jag skulle vila när jag kom hem...Men nej...La mig i sägen men det bara snurra massa tankar i huvudet så kunde inte somna...SÅ nu när jag skrivit klart så ska jag gå sova...Finns ju inge vettigt på TV heller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar