torsdag 24 juni 2010

24 Juni 2010

Jaha ja...Då var man inofficiellt sjuk...Få se hur det känns när jag vaknar senare...
Det här är tredje natten jag vaknar och sitter uppe mitt i natten och inte kan sova...Det gör ju inte direkt att jag får nån kvalité på sömnen...Bläää...Jag behöver få sova ut så jag orkar med dagarna...Men varje gång jag har fulla dagar så att säga...Så har jag ännu svårare att sova om nätterna...Fattar inte varför...Jag borde ju vara dö trött och sova hela natten...Men nej inte det...
Så då sitter man här kl 2,30 på natten och ser på "The District" på TV 4...
I dag eller i går eller hur man säger det...Var jag inte på praktiken...Jag kände att jag verkligen inte orka och att vara där...Så mamma kom och hämta upp mig så jag spendera dagen hos Ida...Så tog jag chansen att bada lite oxå...Saknar verkligen ett badkar hemma...
Efter det så samla jag krafterna och mötte Sara en stund...Alltid lika trevligt att umgås med henne lite då och då...Kul att vi börjat umgås mer och mer nu...
Fasiken nu blev jag hungrig oxå...Då blir det lite fil sen hoppa i sängen igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar