torsdag 24 juni 2010

24 Juni 2010

Jaha så var det dagen innan Midsommar...Idag har jag varit duktig och varit på min praktik...Det var helt ok idag...Jag var väldigt trött...Eftersom jag var vaken större delen av natten...Ville verkligen inte gå upp när klockan ringde i morse...Men men...Skulle träffa Danni på eftermiddagen så kände att jag var tvungen att ta mig upp och oxå gå på praktiken...
Idag fick jag oxå en beundrare där...Vet inte riktigt hur jag ska ställa mig till det...Han är nämligen en "gubbe" på 45-50 år och har nån sorts utvekligns störning...Jag tycker jag är snygg och han gillar att gå i korta kjolar hemma på kvällen...Ja som sagt ver inte hur jag ska tolka det hela än...Hoppas bara han kommer låta mig vara så det inte blir en massa problem som på REKO när jag hade en beundrare där...Sluta ju med att jag blev förflyttad...
Sen efter praktiken så träffade jag Danni...Vi for runt stan och leta kläder till henne...Tog bara 3 timmar att hitta 3 tröjor..he he he...När skämt och sido...Det var trevligt...Jag fick prata av mig lite...Hoppas hon inte blev allt för uttröttad...Var hemma till 18 tiden typ...Satt mig som vanligt i soffan och på med min älskade tv...När det visade sig att det inte fanns nåt kul att se så blev jag telefon terrorist i stället...Det sluta med ett ca 50 minuters samtal med Jonna som under senaste månaden har varit lite halv anträffbar..Tydligen visade det sig som vanligt att jag ringt när hon jobbade så hon har inte sett ett enda av mina samtal...*snyft* Dumma telefon...Men men...Nu fick jag ialal fall uppdatera läget i Norrköping för henne...Sen fick jag veta att hon kommer hem i Augusti...Weeee....Ska bli kul och träffa henne igen...Men jag känner att jag har lite dåligt samvete att jag aldrig åker ner och hälsar på henne utan bara tjatar om att hon ska komma hem...Men jag år ta och skaffa mig ett jobb och tjäna lite pengar så jag kan ha råd och ta tåget till henne...För inte sätter jag mig på en buss i så många timmar igen...Usch usch...
Ja så var det ju Midsommar i morron...Det är ju trots allt en ganska stor Svensk helg...Så antar att den är värld att fira...Men samtidigt känner jag att jag är för gamla att hoppa runt en Midsommarstång och jag dricker inte...SÅ vad får jag ut av det hela??...Ehhm...Typ inget...Eller jo...Jag jobbar gärna och tjänar typ dubbelt...*ler*...
Sen nu på kvällen så fick jag ett överaskande samtal från mitt ex sen många år tillbax...Han har en jobbig förmåga att dyka upp lite då och då...Han tror han är smart och världsvan...Men han är i själva verket som en 12 åring i huvudet...Om det inte är så illa att en 12 åring är smartre än han....Han har visserligen knarkat i många år så han huvud är inte som det ska...Men blir så arg att han tror han är så bra...Men han vet inte äns vad Svenska vanliga ord betyder...Så hälften av samtalet går ut på att förklara ord jag säger som han inte förstår...GAAHH...Nä nu får det räcka med inlägg för i kväll...Nu blir det tv sen sängen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar