lördag 26 juni 2010

26 Juni 2010

Nu har det redan hunnit bli Midsommar dagen...
För ovanlighetens skull har jag varit ledig denna Midsommar...Men känns som jag har haft fullt upp hela dagen ändå...Vakna ganska tidigt eller kl 10 i morse...efter ca 5 timmar sömn...Bläää...Gissa om jag var trött...Spenderade förmiddagen med T...Hjälpe han att handla lite och så...Sen lyckades jag vila en stund...Sen ringde Ida och väckte mig...Så där bar det av till Klocket och grilla med Ida och hennes vänner...Så klart spendera jag större delen av tiden med Melindo...Tror hon fick en socker kick (utan att ha ätit nåt sött) eller nåt konstigt på kvällen...För hon hade sjukt mycket energi och VILLE inte sova...
Kom hem runt 24 tiden...Då var det bara att kappa katterna och sen krypa ner i sängen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar