lördag 26 juni 2010

26 Juni 2010

Jaha så var det kväller igen...Idag har jag mestadels sovit...Var ju tyvärr tvungen att gå upp vid 13 tiden för min tvätt tid började vid 14...Så det blev att gå upp och plocka iordning allt som skulle tvättas och sen äta lite "frukost"...Hade mycket tvätt som skulle torktumlas idag så allt blev inte torrt...Så nu hänger det handukar och ett lakan sätt på mina dörrar hemma...Och sen är det ny bäddat i sängen..Sååå underbart...Dock så fick jag en snilleblixt och drog upp till Stockholm med T när han var och lämna mina saker...Så det blir inte att få inviga mina rena lakan i natt...


Var upp i Stockholm vid 20 tiden och sedans dess har jag mest suttit vid datorn och kollat på en ny serie..."Secret Diary Of A Call Girl" heter den...Med hon Billie som gjorde en låt hit för drygt 10 år sen...Väldigt bra serie faktiskt..Rekommenderas..


Vad har övrigt hänt...Hum...Inte ett skit faktiskt..Igår var det Midsommar och jag spendera den med syrran...Sen hem och sov...Och sov såå sjukt bra...Även om jag hade velat ha lite sällskap...


Mitt liv nuförtiden ser inte så spännande ut...Sova, äta, praktisera och sova lite till...Och lek med Melindo är ju så klart inplanerat...Sån är ju ett måste...Nån måste jag ju lära ut mina jävelstyg till...Moha ha ha...Stackars Ida...


Nä nu ska jag fortsätta se serien...Få se om jag får lite sällskap av T i soffan...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar