söndag 27 juni 2010

27 Juni 2010

Sommar, sommar, sommar...
2010 måste vara ett speciellt år...Först hade vi en RIKTIG vintern och nu har vi en RIKTIG sommar...Det är ju både positivt och negativt..Var ju roligt att det faktiskt kom snö under vintern...Men inte den mängden som faktiskt kom...Sen nu i sommar...Alltså det är ju skönt att det för en gång skull är sommarväder ute...Men i mitt fall kan jag ju inte göra ett skit eftersom jag inte har några pengar...
Iallafall så idag har varit en lugn dag...På eftermiddagen så åkte vi till Mälaren och sola en stund...Var faktiskt trevligt att för en gång skull komma ut och göra något med T...Sen åkte vi och handla lite grönsaker...Så gjorde jag en jätte god sallad...Jag är faktiskt stolt över mig...Salladen blev jätte fin...Och T gilla den...Och han är väldigt kräsen när det gäller mat...
Imorrn bär det hem mot Norrköping igen...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar