måndag 28 juni 2010

28 Juni 2010

*gäsp*
Blev väldigt tidigt i morse...Åkte från Stockholm kl 06 i morse...Satt som en zombi hela vägen ner till Norrköping...T ville att jag skulle följa med enda ner till Helsingborg...Men jag kände att det blev för krångligt med allt...Men hade varit sååå mysigt att spendera några dagar i Helsingborg med T...Och det är ju tydligen väldigt vackert där oxå...Gaaahh....Gissa om jag var sugen...Men som sagt hemma bäst...
Idag har jag på dagen inte gjort nåt alls...Sov typ 4 timmar...Sen gick jag och mötte Sara så tog vi en fika på stan...
Ido och Tommy och Melindo kom förbi en snabbis oxå...Var jätte roligt att träffa Melindo...Man blir ju glad av henne...Och nu börjar hon ju få hår oxå...he he he...
Annars hemma och myst med katterna...
Imorrn blir det praktik igen...Blää...Jag känner inte för det...Men när jag är det så går det ju bra...Men men det kommer nog gå bra...
Nu ska jag sova i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar