onsdag 30 juni 2010

30 Juni 2010

Fatta det är redan sista dagen i Juni...Har varit några VÄLDIGT varma dagar...Men jag har ju varit på praktiken och där är det hela 17 grader...
Vad har i övrigt hänt??...Jo jag har fått brev från Försäkrings kassan...Wee...Och så lycklig jag blev då...NOOOT!!!...Dom nekar mig till att få några pengar...Antagligen pga en jävla inkompetent idiot läkare...Som har skickat in ett helt sjukt intyg om mig...Han vet inte äns vem jag är och ändå pga att jag var "välklädd" och kunde kommunicera så är jag fullt frisk...Hur jävla sjukt är inte det på en skala!!!...Bara för att jag inte är hela dum i huvudet så kan jag inte ha ont i kroppen...Eller???...GAAAHHH...Jag blir idiot på allt detta...Kan jag aldrig få lite lung och ro och inte behöva oroa mig över att få i hop pengar varje månad och veta att något i mitt liv är stabilt och kommer att vara det ett tag framöver...Jag behöver verkligen det...Stabilitet...
Så idag har jag känt mig väldigt ledsen...Och det hjälper ju inte att ha ont ÖVERALLT...
Snart kommer lilla Sara över en stund oxå...Ska bli kul...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar