torsdag 1 juli 2010

1 Juli 2010

Så var det Juli då...Idag fixa jag inte att åka till praktiken...Min rygg kändes som den skulle gå av...Så efter en värktablett ch 3 timmar senare kunde jag ta mig hemifrån handla lite fika och åkte till Ida...Idag var inte Melindo lika lekig som hon brukar vara...Hon pysslade mest med sig själv...Tommy kom ju hem tidigt oxå...Så dom hade lite kvalitets tid ihop...Sen var ju Ida dum och lämna en jävlig mig ensam med Melindo när jag satt och måla mina tå naglar...Så nu har Melindo en svartmålad lillfinger nagel...Moha ha ha...Känner att jag får hålla igen lite på jälveltygen för snart får jag inte vara barnvakt mer...Så allt som allt var dagens höjdpunkt när Ida efter ca 45 min insåg att jag hade målat Melindos nagel...Ha ha ha....
Sen fick jag skjuts hem av Tommy...Han var ju tvungen att rasta bilen en sväng...he he he...
Jo föresten fick ett oväntat samtal idag...Min kära Sanna ringde...Vi har inte prata med varandra på nästan 6 månader...Så jag blev väldigt överaskad..Så nu är jag bjuden på grill fest på Lördag hemma hos henne...Ska bli kul att träffa henne en stund...
nu blir det sängen för mig...Är sjukt trött...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar