fredag 2 juli 2010

2 Juli 2010

I dag har varit en konstig sammanträffande dag...
Imorse blev jag väckt av en hantverkare som skulle göra ett hål i mitt badrums tak...Vilket jag tyckte var lite lustigt...Efter många om och men kom vi fram till att dom har en smärre kommunikations brist på hans jobb och han skickade ärendet vidare...Men innan det så fråga han vad jag pyssla med om dagarna så jag berättade om min värk och så...Så innan han gick kände han att var tvungen att ge mig en kram för han tyckte synd om mig...Sen önska han mig lycka till...
Sen bar det iväg till stan och till VC...Efter det så mötte jag upp Ida, Melindo och Angelica och käka lite kyckling kebab...Sen åkte jag till praktiken...Och utanför entrén så möter jag min moster Aila och min kusin Dessan, vilka jag inte har sett på nästan 2 år...Tydligen jobbar min kusin i samma hus som Coletta ligger i...Vad är oddsen liksom..Väl inne på praktiken blir jag halvt som halv på hoppad av en tjej som jobbar där...Hon frågar om jag bott på Lekaregatan 3-2 och jag sa försiktigt "ja"...Det visade sig att det var hon som flyttade in där efter oss...Några minuter senare vänder jag mig om och ska börja packa choklad...Så kommer min första kärlek sen jag var 10 år från Gusums mamma...Ha ha ha...Fatta att jag blev överaskad...
Så när jag väl sluta sen vid 15 tiden så skynda jag mig hem...Och har inte gått ut sen dess...Idag vet man ju aldrig vad för folk man träffar på...He he he...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar