söndag 4 juli 2010

4 Juli 2010

Sitter här och klockan är redan 2...Första gången på väldigt länge jag faktiskt är vaken så här sent...
Min Lördag spenderade jag hoppandes på att äntligen få sova ut...Men blev väckt av ett sms kl 11...Och då var det bara att gå upp...Hade lovat Ida att gå en snabbisstan med henne...Och det var först tänkt att vi skulle ta det vid 12 tiden...Men lilla Melindo ville sova så vi träffades först vid 13,30 tiden...Vi var ca 1,5 timme på stan och gissa om det var underbart skönt att gå inne i affärerna...med tanke på att det var närmare 32 grader ute...Så var dom ca 20 graderna inne helt underbara...Sen så gick vi hem till mig en snabbis och hämta lite saker jag skulle ha med mig ut till Sanna...Olyckligt vis så lämnade jag Ida för länge ensam ute så hon hitta en liten kattunge som hon inte ville lämna...Så blev att mata den lite och sen dra Ida mot spårvagnen...He he he...Och jag som alltid trott att det var Johanna som varit lite djurgalen...Men det visade sig att Ida var snäppet värre...He he he...Efter ca 30 min så var vi på väg hem till Ida....Hann vara hos henne i 45 min innan Sanna kom och hämta mig...Jag var nämligen bjuden ut till Östra Ryd på grill fest...
Det blev en jätte trevlig kväll med mycket skit snack mellan mig och Sanna...Vi har ju några månaders händelser att ta igen...Och god mat blev det oxå...Jag var dock inte så förtjust i deras bekanta...Men antar att jag inte är van att träffa så mycket nytt folk...Sen vid 24,30 tiden blev jag hem skjutsad..Var faktiskt väldigt skönt att få komma hem...Även om min kära Buu hade gjort en del hyss...Som att demonstrativt kissat på min matta...Dumma dumma katt....
Sen överraskade mitt kära ex med att ringa på kvällen...Antar han saknar mig men han vägrar erkänna det...*suck*...Man kan ju bli knäpp på han...Men få se om vi ska ses lite nästa helg...Jag vill ju gärna se den sista Twilight filmen och vore trevligt om det var med honom...Det känns lite som om det är en film man faktiskt går och ser med någon man tycker om...Och även fast det är slut mellan oss så tycker vi fortfarande om varandra...I övrigt har dagen varit lugn...Imorrn blir det att sova större delen av dagen eftersom jag sen ska jobba natt...Vilket jag nu i efterhand känner var en ganska dum idé...Men vad gör man inte för lite extra pengar...Även om jag vet att jag kommer må dåligt....Men det är morgon nattens problem...Nu ska jag krypa ner i mina sköna säng brevid min enormt söta lilla Buu som redan sussar gott...
(Bilder från grillfesten kommer i morgon)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar