lördag 5 juni 2010

5 Juni 2010


Ännu en varm strålande dag...Vaknade i morse vid 7 och var lite hungrig...Efter ca 10 min så hör jag en bil stanna utanför och dörrarna öppnades ganska fort och slogs igen...Det visade sig vara Polisen...Fundersamt och nyfiket satt jag och leta på nätet om det stod nåt om att något hänt..Men icke...Så jag nyfiken som jag är gick ut...Då fick jag se att dom var och hämta en man i porten brevid...Dom gick ut med han på andra sidan i handklovar...Sen ca 20 min senare såg jag dom åka iväg...UTAN mannen...Alltså jag fattar inte...Jag har inte hört nåt liv eller nåt...Så undrar vad det hela handla om...Borde ju vara något större när faktiskt Polisen själv kommer...Men men...Händelse rik och förvirrande morgon...Sen gick jag och la mig och sov några timmar till...
På dagen bar det i väg till stan och för än gång skull träffa Erika...Var nästan 1 år sen vi sågs sist känns det som...Det var i alla fall innan all snö kom i höstas...Var trevligt att träffa henne även om det blev kort...Sen kom jag hem med 3 par nya troser...*upps*...Jag som verkligen inte har råd...Men jag kände att det är något som faktiskt går åt...
När jag väl kom hem tänkte jag vila lite men jag fastna för en film på 4+ och efter det kom det ännu en film...Så jag har haft en film kväll igen...He he he...Mysigt att ligga i soffan och se en bra film och gosa med katterna...
Nä nu blir det nog ytterligare en film innan jag ska sova....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar