fredag 4 juni 2010

4 Juni 2010

Efter en helvetes natt kom en jätte fin dag...Var i princip vaken hela jävla natten med sån sjuk värk i benen så jag trodde jag skulle döööö...Jag låg i sängen till 12 sen fick jag för dåligt samvete att det var så fint väder ute så jag tog mig upp och åkte till Ida...Hon, Turbo och Melindo kom och mötte mig...Turbo var lite trött så han körde bort Melindo från vagnen så han kunde åka...Och gissa om han njöt...




Var hos Ida hela 5 timmar...Fick både mat och fika...Fikat var det ioförsej jag som tog med...Innan jag åkte hem så tog vi en promenad runt SMHI...
När jag kom hem var det bara att börja fixa iordning lite...Satt och prata med Martin ett tag oxå...Var verkligen sugen på att åka ner till Gusum en sväng..Med tanke på det fina vädret sen var det tydligen "Gusum dagarna" vad nu det är...Men kände att jag inte orka umgås med någon mer ikväll...
Det blev att kolla på Talang finalen...Har visserligen bara sett några avsnitt i början...Men alltid kul och se vem som vinner...
Sen blir det nog en film...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar