torsdag 3 juni 2010

3 Juni 2010

Jaha så var det Torsdag då...Alltså jag har verkligen ingen koll på vad det är för veckodagar eller nåt nu för tiden...
Men...Igår var det i alla fall Examens fest för lilla Ulrika ute i Stavsjö där hon bor...Jag mötte upp Danni hos henne vid 16,30 för att sen åka med henne och hennes föräldrar ut till Ulrika...Väl där fick vi en JÄTTE god smörgåstårta...Gaaaaahhh...Hur underbart gått som hellst...Sen blev lite paket öppnign och sen fika på det...Hon hade helt 5 olika tårtor att bjuda på...Vi var nere vid deras sjö oxå...Det var verkligen jätte fint där...På hemvägen tog Dannis föräldrar den gamla vägen tillbax till Norrköping så vi titta lite på naturen och hur fin Bråviken egentligen ser ut...Tog lite kort på vägen...


Idag har inte varit så jätte bra dag...Vakna i morse jätte tidigt med värsta krampen i magen och resten av dagen har jag sprungit på toa...*usch usch*...Så det blev inge jobb för mig i natt... Men men kan ju vara så ibland...Har därimot städat lite och så behövde jag handla lite bröd så då köpte jag några jordgubbar...Tyckte jag förtjäna det...*ler*...

Nä nu blir det att vika lite kläder sen sova...Hantverkare ska ju komma hit i morrn bitti....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar