lördag 17 juli 2010

17 Juli 2010

Jag vill inte jag vill inte jag vill inte....Idag har det inte varit någon bra dag för mig...Vakna i morse med att ha ont i magen och mådde illa...så det sluta med att jag sov bort i princip hela dagen...Vakna vid 17 tiden...Mådde inge bättre då men jag följde med T till affären och handla lite...Så tog jag en sallad och åt...Tog ytterligare 1,5 timme innan jag åt maten...Direkt efter kändes det ok men sen svullna magen upp och jag mådde igen...Har tillbringat kvällen i soffan och inte gjort ett skit....Förutom se filmen The Lovely Bones...Som var hela 2 timmar lång...*pust* säger jag bara...Mår fortfarande dåligt men ska försöka sova väldigt snart så jag kan åka hem i morrn...För jag vill inge hellre än hem....Jag känner mig ledsen hela tiden och jag vill bara hem...Just nu känner jag mig så obekväm här...Känns lite som jag håller på att kvävas...Vet inte vad det är som gör att jag mår som jag mår...Men det går väl över vart efter...Kan lossas att det är då jag borde ha min mens...Då jag blir ledsen nån gång i månaden....blääääää

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar