fredag 16 juli 2010

16 Juli 2010

En dag som inte blev som jag hade tänkt det...*suck*...Känner mig beskviken...Vakna glad i morse och då menar jag i morse...Klockan var drygt 06 när jag vaknade...Smet lite diskret från T säng och la mig i soffan...Det var underbart att lägga sig i ett svalt rum...Och faktiskt att få ligga ensam...Viss jag tycker jätte mycket om att ligga nära T och jag sover sjukt bra MEN jag gillar att kunna sträcka ut mig och inte ha nån annan som ligger i vägen...He he he...Vi hade pratat om att dra och bada och sen äntligen gå och se Eclips sista twilight filmen...MEN ICKE!!!...T hade PMS eller nåt...Så efter atthan vaknat vid 11 tiden och fått spela lite så var han på sjukt dåligt humör...Vi kom iväg till Elgiganten och till MAX sen var det nog för T...Och jo vi höll BARA på att krocka 3 gånger på vägen...Jag är i seriöst behov av lugnande när jag åker bil med T i framtiden...
Så det blev INGE bad och INGE bio...BARA en jätte sur T...Så när vi kom hem så la jag mig och sov en timme och T satt sig och spela...
Vi satt sen oss och kolla på nån skum film och Varulvar men det sluta med att T satt sig vid datorn igen...Fundera starkt på att inte åka upp hit speciellt ofta mer om han ska fortsätta så här...För vad ska jag göra här om han bara sitter vid datorn...Men men nog klagande för den här gången...Nu ska jag se en film sen sova tror jag...Har ju en 4 timmar resa hem i morrn...*längtar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar