torsdag 15 juli 2010

15 Juli 2010

Jaha och ännu en varm dag i Sverige...Fattar inte hur man ska stå ut snart...Jag som har längtat efter regn åkte lagom upp till Stockholm när det börja ös regna i Norrköping...Typiskt...
Men men...Har sovit ganska ok i natt...Kanske beror på att jag praktiskt taget har legat och kramat fläckten hela natten...Så hade lite ont i nacken när jag vakna...Sen i väg till praktiken...Men stannade bara i 2 timmar...Kände att mitt huvud orkade inte med allt kacklande i dag...Märkte att det var fler som var trött på det...T kom och hämta mig...Vilket var väldigt uppskattat...Var såå skönt att få sätta sig i en kall bil i stället för bussen...Så väl hemma var det att packa ner det sista och sen bar det i väg till Stavsjö och hämta upp Ulrika...Sen mot Stockholm...I Stockholm var det hela 30 jävla grader varmt...Helt jävla otroligt...Men tack och lov har ju T AC i bilen så man satt svalt och skönt i bilen...Vi släppte av Ulrika i Sundbyberg och sen åkte vi till Kallhäll och käka på Mc Donalds...Inge vidare gott med varm mat tyvärr...Men det gick ju snabbare än att åka hem och laga nåt...Vi var hemma hos T vid 18 tiden...Och vi har i princip inte gjort ett skit sen dess...
Imorrn blir det bad och bio...Weeee...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar