onsdag 14 juli 2010

14 Juli 2010

Mitt 300 inlägg!!!

OCH jag fick idag vet att jag kommit in på 3 kurser på Högskolan!!!... Kom in på Rättspsykologi, Psykologi och Vårdpedagogik...

Vad har annars hänt då??...Det har ju varit sååå sjukt varmt så har i princip inte orkat göra ett skit...

Patrik var förbi en sväng i går kväll och vi satt och prata lite ute på gården och njöt av det pytte lilla regnet som kom... I Princip så har jag inte gjort mycket mer...Varit duktig och varit på praktiken varje dag denna vecka hitentills i alla fall...He he he...Idag kom T till Norrköping oxå...Så jag fick skjuts hem från praktiken...Var väldigt skönt att få åka bil hem och inte sitta och dö i en varm buss som alla andra dagar...Sen i morrn eftermiddag eller kväll blir det Stockholm igen...Och Ulrika ska följa med...Ska bli kul...Var ju ett tag sen hon och jag sågs...Så vi kommer nog snacka öronen av T i bilen upp...He he he...Sen kom Katarina förbi mig nu på kvällen...Vi var på en liten promenad i det faktiskt väldigt sköna sommar kvälls vädret...

Nu ska jag äta lite mat och se klart en film...Sen blir det att sova...

1 kommentar: