måndag 12 juli 2010

12 Juli 2010

GAAAAHH värmen tar dö på mig...Det finns inget syre ute så man kan andas....Jag var först och lämna papper till soc och sen till arbetsförmedlingen och senvar det försäkringskassans tur...Där inne fanns det INGEN lufta ALLS!!!! gick inte att andras alls...Så jag sprang fram och fick en stämpel och lämna in pappret...Sen ringde jag min handläggare och sa att jag lämnat in papprena...Sen var det bara att åka i väg till praktiken...Fick sitta och packa Jul skum som skulle till USA...Ja jag behöver inte säga mer om Amerikanarna...Efter det var det bara att ta sig levande hem i hettan....Pust säger jag bara...Tanken var sen att jag skulle träffa Ulrika men hon stod inte heller ut med värmen så hon åkte direkt hem...Så när jag kom hem så messa jag Partik och fråga om han ville ta en fika nu...Och det ville han...Även om han är sjuk osäker...För han är rädd över vad hans tjej ska säga...Men jag är ju inte ute efter honom...Som alla vet så är det T jag fortfarande tycker väldigt mycket om....Vill inte ha någon annan...
Så större delen av vårt samtal var om just det...Varför det inte var någon bra idé att ha tjej kompisar...Vilket jag inte höll med om...Men men....Nu ska jag sooooova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar