söndag 11 juli 2010

11 Juli 2010

Grattis Mamma


Minst sagt årets varmaste dag!!! Så jävla sjukt varmt...Åkte hem idag...Tänkte jag skulle vara smart och ta tåget hem för det brukar ju vara behagligt...Men icke...Det var så varmt att jag var dyblöt av svett när jag gick av...Sen fick jag sitta och vänta i 30 min på 2an...När jag kom hem drack jag en halv flaska vatten men det hjälpte inte mot törsten...
När jag kom innanför dörren låg det ett vitt kuvert på golvet...Och när jag öppnade det såg jag att jag blivit inbjuden på ännu en examensfest...*ler*...Inbjudnings kortet var jätte fint..Tack Sara...Sen Tack både till Sara och T som skrivit ihop mitt brev till Försäkrings kassan...Hoppas bara dom fattar nu...
Imorrn blir det att lämna in massa papper och sen praktik..Sen ska jag äntligen få träffa lilla Ulrika igen...Blir tyvärr inte nån fika för mig...Jag är nu mera fattig som en kyrkråtta...*snyft*...Tycker man borde få extra pengar på sommaren...Ett typ sommarbidrag...Tihi...Nä nu håller ögonlocken på att ramla ner...Och sen ropar min ny ren bäddade säng på mig...Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar