lördag 10 juli 2010

10 Juli 2010

jaha ja då var jag här igen...Framför datorn och skriver blogg alltså...Av nån konstig anledning så känns det som inget händer om dagrarna just nu...Men om jag sen skriver ner allt jag gör så blir det några rader i alla fall...SÅ som att jag i går spendera hela dagen med T...Var först på morgonen på Apoteket och köpte hostmedicin och nässpray till han...Sen när han var på fötter åkte vi till Bålsta och köpte lite Kina mat...Var lite roligt för jag har aldrig varit i Bålsta...
Sen hem till T och smälta lite till...Det är så sjukt varmt hemma hos honom...Och hur vi än gör så får vi ingen svalka...
Sen idag så har vi varit i Kalhäll en sväng och käkat pizza och små tittat runt lite.. .Sen åkte vi hem till T och hans stekande varma lägenhet...Men jag lyckades somna en stund och när jag vakna så var det lite svalare.. Sen så grädda T pannkakor åt mig...*mums mums*...Jag hade självfallet gjort smeten innan....
Nu håller vi på att se en film och käkar popcorn...Sen vill jag nog sova...Måste upp skapligt och åka hem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar