torsdag 8 juli 2010

8 Juli 2010

Jaha ja då var det Torsdag igen då...Faan vad veckorna går fort helt plötsligt...Både i dag och i går hade jag det faktiskt väldigt trevligt på praktiken...Satt praktiskt taget och skratta hela passet i går...Känns väldigt bra att få skratta...Igår satt jag oxå och reta lilla Patrik...Han är nog glad att gå på semester om en vecka och slippa mig...Tråkigt nog för mig är att jag inte har nån att retas med då...Hum...Får hitta nåt nytt "offer"...Moha ha ha...
För övrigt så gjorde jag nog illa mig i handen i går...Satt ju och packa choklad och rev upp kartonger i 4 timmar så nu kan jag inte använda tummen...Så blir hemma i morrn...Känns så onödigt att gå till praktiken och sen bara sitta en stund för att sen gå hem..Måste ju oxå markera att det inte alltid funkar pga värken...Så åkte upp till T en sväng i dag...Han ville umgås lite...Och det är ju NÄSTAN alltid trevligt...
Så får se vad vi ska hitta på...Han är ju tyvärr lite halv sjuk...Så nåt ansträngande blir det ju tyvärr inte...Hoppas på bio i helgen i alla fall...
nu ska jag fortsätta se lite film...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar