onsdag 21 juli 2010

21 Juli 2010

Idag har jag Ida, Johanna OCH Melindo namns dag...Det är nämligen Johanna idag och vi alla 4 heter det...Lite skoj...
Idag har jag i övrigt varit lat och inte varit på praktiken...Ja anledningen att ja inte gick var att jag faktiskt inte orka...Kanske lite fel av mig men alla har såna dagar då man verkligen inte orkar göra saker man egentligen MÅSTE...Men jag var duktig och ringde några viktiga samtal som jag har skjutit upp nån vecka eller så...Tyvärr blev jag inte smartare av det...Sen var jag en bra vän och höll Nathalie sällskap när hon var på VC...Hon var lite nervös...Men vem är inte det i dagens sjukvård...Sen gick jag hem och vila lite...Träffa Nathalie igen vid 18 tiden...Hon ville ha lite sällskap och smakråd på stan...Jag gjorde ett fynd oxå idag...Vi var förbi en klockaffär och där rea dom ut alla smycken...Så jag köpte 4 par örhängen för 60 kr...Och det är ca vad dom annars hade kostat styck...Nu blir det lite makaroner och burk köttfärsås...*Mums*






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar