torsdag 22 juli 2010

22 Juli 2010

Idag har jag varit duktig och faktiskt gick på praktiken...Var där till ca 15 bara för var tvungen att gå och lämna lite papper...Och gissa om jag hade tur för jag kom priiicis nån minut innan det stängde...*pust* säger jag bara...Sen var det bara att skynda sig hem och ta en dusch...Och jag hann faktiskt äta lite innan det bar i väg och träffa Ulrika på stan...Vi gick en snabbis först sen en snabb fika för att sen ÄNTLIGEN se Twiglight filmen Eclipse...Och gissa om filmen var bra...Satt med gåshud nästa igenom hela filmen...Helt jävla underbara effecter...GAAAHHH....Och så får man vänta i nästan 1 år till nästa film...Både jag och Ulrika hade puls i 180 efter filmen...Och man sväva på moln...Jag vill oxå ha en varulv vän som jag kan kramas med!!!...*ler*...
I övrigt har inte mycket hänt sen i går...Känner mig fortfarande lite nere...Men antar det vänder vart efter...Känns som jag har en del beslut att ta om mitt liv...Men vet inte riktigt vad jag vill i vissa frågor...Men men...
Nu är det nog dags för sängen...Men först äta nåt...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar