fredag 23 juli 2010

23 Juli 2010

Så var det Fredag igen då...Denna helg är jag faktiskt hemma...Känns skönt faktiskt..Och i morrn ska jag till och med vara Melindovakt...Ska bli kul...Annars har jag inte gjort så mycket...Var på praktiken som vanligt och sen hem..Skulle ha träffat Katarina men jag var så sjukt trött när jag sluta så jag åt lite sen sov jag i 3 timmar...Kanske inte så smart eftersom det gör det lite svårare att somna på kvällen...Men faan vad skönt det var...*ler*...
Sen i går när jag mötte upp Ulrika på stan så var vi förbi Din Sko och då hitta jag ett par skor jag förälskade mig i för några månader sen men hade inte pengar då att köpa dom...Och när jag då hade pengar så fanns dom inte kvar så klart...Men nu så fanns dom igen på REA och allt...Ulrika kom med förslaget att OM dom fanns kvar i dag så var det menat att jag skulle ha dom och dom fanns kvar!!!...Så sötnosarna fick följa med mig hem...Fast jag är liiite osäker på om jag verkligen ska behålla dom...Nu när det blivit kallare väder och så känns det inte som jag kommer använda dom så mycket som jag vill...Så då känns det onödigt att lägga pengar på dom...Men men...Har helgen på mig att bestämma mig ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar