söndag 4 juli 2010

4 Juli 2010

Idag är det tydligen USA Nationaldag...Tänk om vi i Sverige fira våran Nationaldag som dom gör...
Idag har nog varit en av de varmaste dagarna i år...Det har till och med varit varmt inne hos mig...Idag har jag mestadels sovit...Tänkte att nån dag kanjag faktiskt sova ut...Så jag gick upp runt 13...Träffade Sara en snabbis vid 14 tiden och var och handla lite samtidigt...Annars har jag mest hållt mig inne...Dumt egentligen...Tiger kom förbi en sväng på kvällen och titta på film med mig...Vågade faktiskt inte se filmen ensam...Filmen heter The Collector...
Imorrn blir det att fixa lite med papper, åka till Ida och leka med Melindo och sola och sen har jag tvätt tid på kvällen...Så då blir det att halv stor städa lite hemma...Jag MÅSTE verkligen dammsuga...Men men det är morgondagens sysslor...Nu ska jag se tv sen sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar