tisdag 6 juli 2010

6 Juli 2010

Jaha ja...I princip så har inte mycket hänt i mitt liv de senaste två dagarna...I går spenderade jag hela dagen i Idas trädgård och försökte få lite färg...Men icke...Syns inte ett skit...Lekte lite med Medlindo oxå...Men det är lite jobbigt nu när jag har så ont i ryggslutet...Man använder ju den delen av ryggen i princip hela tiden...Fick skjuts hem av Angelica och hennes kille...Var skönt att slippa ta bussen som det nu så fint går från Klocket...Dom har ju fått för sig att byta spårvagns spåren tydligen...Sen på kvällen så mötte jag upp Sara en snabbis och prata lite skit med henne...
Idag har jag faktiskt varit hela passet på praktiken...Duktiga mig...*ler*...Stor del var att jag lova Sara att hålla henne sällskap hem vid 16 när vi båda sluta och sen var det faktiskt kul där i dag...Fick lite kontakt med den andra personen på hela stället som inte är över 40...Patrik heter han och är runt 23 eller nåt sånt...Så tråkigt annars nu när den andra som hade praktik där har slutat...Har liksom ingen att prata med och dagarna även om dom bara är 4 timmar blir jätte långa...Arbetet i sig är ju inte speciellt roligt så man är ju beroende av arbetskamraterna så dagen är uthärdlig..
Nu på kvällen har jag inte gjort så mycket heller...Hade tänkt fixa iordning garderoben men jag är på tok för trött...Så ska diska lite snabbt och se nyheterna sen sova...Får ju besök av sotaren i morrn...Så bäst att fixa bad rummet oxå...Få se om dom får nån ordning på ventilationen nån gång...

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera