lördag 14 augusti 2010

14 Augusti 2010

Jaha man överlevde Fredag den Trettonde...Skönt utan större mèn....Jag gick ju inte utanför dörren så ingen kunde i princip hända...he he he...
Men idag har jag spenderat dagen hemma hos Ida...Jag frivilligt anmälde mig som barnvakt...Så då passade Ida och Tommy på att åka och shoppa lite...Jag och Melindo hade det jätte kul...Vi rita, och myste och åkte ruschkana...Och nu så har hon börjat ropa mitt namn oxå...Även om det inte är "rätt" namn...hon kallar mig nämligen "Amin"...Var verkligen jätte roligt när hon sprang runt och ropa Amin Amin...Sen fick vi alla följa med till Grizzly och titta på djursaker...Ida och Tommy stod och dividera om nån kattsak medans jag och Melindo sprang runt i affären och titta på djuren och alla saker...
Sen bar det hem till Ida och då fick jag lite mat...Det var verkligen gott efter att ha lek med Melindo hela dagen...SÅ halvsomna jag på soffan...En skönt liten powernap...Så jag nätt och jämt orka ta mig till Spårvagnen och hem...Ida och Melindo följde med till Spårvagnen och vinka mig hej då...

När jag kom hem var jag sjukt trött...Och klockan vad 18 så tänkte bara ta och fixa sängen och sen se lite TV ....Kanske somna lite tidigt...Men då var olyckan framme...Och jag trampar in ett örhänge i hälen...AJ AJ AJ...Gissa om det blödde...*snyft*...När det väl sluta blöda så värkte foten massor...SÅ jag besluta mig att lägga mig och vila en stund...Sov dock 3,5 timme...*suck*...SÅ nu kommer det bli svårt att somna igen...Men men...Tur att man är ledig i morrn....Nu ska jag se på TV en stund...Och fortsätta städa kattlådan...


Vacker sommarbild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar